۱۴۰۰ تیر ۲۶, شنبه

زندگی لاکچری آقازاده ها در زندان تهران بزرگ – نرخ رشوه مامور حفاظت اطلاعات زندان ۵ سکه طلا!


گزارش حاضر توسط یک منبع مطلع در اختیار کانون حقوق بشری نه به زندان – نه به اعدام قرار داده شده است؛

این منبع در خصوص زندگی لاکچری آقازاده ها در زندان تهران بزرگ می نویسد: «در زندانی که در آن فساد و تبعیض طبقاتی و برده داری نوین بیداد می کند، مدیران فاسد جمهوری اسلامی و آقازاده های دارای ژن خوب با پرداخت رشوه به مسئولان حفاظت اطلاعات زندان، برای خود در درون زندان، زندگی لاکچری اشرافی راه می اندازند که هیچ تناسبی با نام «تحمل حبس و مجازات» ندارد.

زندانیانی همچون مهدی جهانگیری، برادر معاون اول روحانی، مهدی شمس از مسئولان سازمان بنادر و کشتیرانی که در جریان پرونده فساد نفتی بابک زنجانی زندانی شده است، حسین فلاح هروی از مدیران ارشد وزارت اطلاعات که او نیز یکی دیگر از متهمان پرونده بابک زنجانی میباشد، شهرام جزایری، ریخته گران اصفهانی و …‌که همگی در دادگاههای فرمایشی و برای فریب مردم و جلوگیری از خشم آنها بصورت فرمالیستی محاکمه شده اند از جمله زندانیانی هستند که زندگی های لاکچری در زندان راه انداخته‌اند.

میز تنیس، میز فوتبال دستی، تجهیزات و عینک سه بعدی کنسول بازی، موبایل و تبلت، تجهیزات ماساژ، دستگاه چای و قهوه ساز، پلوپزهای برقی، تلویزیون های LED شخصی که بطور جداگانه در تخت های آنها نصب شده، و یا برده های انسانی که بخاطر پول و بهره مند شدن از غذاهای تشریفاتی آنان خود را در اختیار آقازاده های فاسد قرار داده اند.

آنها همچنین دارای آشپزهای مخصوصی هستند که از صبح تا شب در حال تهیه غذاهای آنچنانی نظیر شیشلیک، ماهیچه، کباب، پیتزا و استیک برای این به اصطلاح زندانیان هستند.

پنهانکاری زندگی لاکچری آقازاده ها در زندان تهران بزرگ توسط ماموران جمهوری اسلامی

اینها بخش کوچکی از واقعیت های زندگی اشرافی مفسدانی است که مردم فکر می کنند که آنها در حال تحمل حبس در زندانی مخوف به نام زندان تهران بزرگ هستند.

اما در قسمت دیگری از این زندان جهنمی، واحدی به نام واحد ۵ وجود دارد که سالن های آن بیشتر شباهت به لابی هتل اسپیناز و اتاق هایش شباهت به کازینوهای لاس وگاس دارد تا به زندان که به لطف رشوه های کلان مفسدان اقتصادی به مسئولان حفاظت اطلاعات زندان ایجاد شده است.

در آخرین مورد از این موارد خلاف قانون، در یکی از شبهای هفته اخیر یکی از همین آقازاده ها که بعنوان مفسد اقتصادی دستگیر شده، هنگام تماشا کردن فیلم های پورن در LED شخصی نصب شده در داخل تختش، توسط یک افسر نگهبانان زندان مشاهده می شود که افسر نگهبان مربوطه با ضبط تلویزیون غیرقانونی شخصی و فلش مموری های حاوی فیلم های پورن با شخص خاطی برخورد می کند. اما فقط چند ساعت بعد، این زندانی با دادن ۵ سکه تمام بهار آزادی به یکی از ماموران حفاظت اطلاعات زندان به نام محمد شریعت، هم تلویزیون و هم فلش های مربوطه را پس گرفت. امری که بیانگر نرخ خرید ماموران امنیتی جمهوری اسلامی در زندانها می باشد.

محمد شریعت، از مسئولان امنیتی حفاظت اطلاعات زندان تهران بزرگ است که قیمت خرید او ۵ سکه طلاست.

حال محاسبه کنید که اگر در نیروگاه نطنز و یا دیگر مراکز حساس امنیتی جمهوری اسلامی، همه روزه شاهد انفجار بمب بوسیله نفوذی ها هستیم، ماموران امنیتی آن نهادها خود را به چه قیمتی فروخته اند»؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست ویژه

بازداشت شقایق خانه زرین و نگار ایقانی، شهروندان بهایی در شیراز

شقایق خانه زرین و نگار ایقانی، شهروندان بهائی ساکن شیراز،  یکشنبه ۵ تیر، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی

پست‌های پرطرفدار