۱۴۰۰ مرداد ۴, دوشنبه

دستکم ۴ تجمع اعتراضی برگزار شد

 

 یکشنبه ۳ مرداد، جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد در استان های اصفهان و خوزستان مقابل ساختمان این صندوق در مرکز این استان‌ها،

تعدادی از کارگزاران روستایی مخابرات منطقه همدان در مقابل این شرکت و گروهی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در سیزدهمین روز از اعتصابات خود در محوطه این شرکت، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

 به نقل از ایلنا، امروز یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰، جمعی از بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی فولاد در استان های اصفهان و خوزستان مقابل ساختمان این صندوق در مرکز این استانها تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، بازنشستگان، مهم‌ترین خواسته‌های خود را برخورداری از مستمری بالاتر از خط فقر، درمان رایگان و اصلاح احکام همسان‌سازی حقوق و انتقال از ردیف ۹ بودجه به ردیف ۷ عنوان کردند و گفتند: دولت مکلف به اجرای تعهدات و پرداخت مطالبات قانونی بازنشستگان فولاد مطابق آیین‌نامه معتبر فولاد است.

بازنشستگان همچنین خواستار پرداخت به موقع هزینه‌های درمانی بازنشسته فولاد از بودجه‌های سنواتی، قرارداد درمان برابر آئین‌نامه استخدامی و دستورالعمل‌های فولاد، بیمه عمر و حوادث برابر دیگر واحدهای فولادی و بکارگیری فرزند بازنشستگان در ذوب آهن و شرکت‌های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد هستند.

تجمع کارگزاران روستایی مخابرات همدان

به گزارش فارس، امروز یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰، تعدادی از کارگزاران روستایی مخابرات منطقه همدان در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی خود در مقابل این شرکت تجمع کردند.

این شهروندان همچنین خواستار دریافت تجهیزات و لوازمات ابزار کار، لوازم بهداشتی، ایاب و ذهاب روستاهای اقماری، تهیه لباس کار از سوی کارفرما و حل مشکلات بیمه تکمیلی شدند.












تجمع کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه


به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰، گروهی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، در سیزدهمین روز از اعتصابات خود، در محوطه این شرکت تجمع کرده و به سمت بازار هفت تپه دست به راهپیمایی زدند.

این کارگران اهم مطالباتشان را پرداخت حقوق معوقه خود، بازگشت به کار همکاران اخراجی و تعیین تکلیف وضعیت شرکت پس از اعلام لغو واگذاری، عنوان کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست ویژه

بازداشت شقایق خانه زرین و نگار ایقانی، شهروندان بهایی در شیراز

شقایق خانه زرین و نگار ایقانی، شهروندان بهائی ساکن شیراز،  یکشنبه ۵ تیر، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی

پست‌های پرطرفدار