۱۴۰۰ تیر ۹, چهارشنبه

اسید پاشی به یک زن در شهرستان ملارد

 

خبرگزاری هرانا – روز سه‌شنبه ۸ تیرماه، زنی در یوسف آباد ملارد توسط یک موتورسوار مورد اسیدپاشی قرار گرفت و از ناحیه دست دچار سوختگی شد.

اسید، یکی از معدود محصولاتی است که بازار خرید و فروش آن در کشور هرگز از رونق نیفتاده است. علاوه بر سهولت دسترسی و تهیه اسید در بازارهای ایران، نبود قوانین پیشگیرانه کافی نیز بر تداوم جرمی تحت عنوان “اسیدپاشی” موید شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تابناک، زنی در یوسف آباد ملارد، توسط یک موتورسوار مورد اسیدپاشی قرار گرفت و از ناحیه دست دچار سوختگی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در این خصوص گفت: بعد از ظهر روز سه شنبه ۸ تیرماه، در محدوده منطقه یوسف‌آباد قوام شهرستان ملارد، یک مورد حادثه اسیدپاشی رخ داد.

مهدی سرپناه افزود: در این حادثه یک موتورسوار مقداری اسید را بر روی دستان خانمی ریخته و سپس متواری می‌شود که خوشبختانه اسید با صورت این خانم اصابتی نداشته است.

آقای سرپناه با اشاره به انتقال فرد حادثه‌دیده به مراکز درمانی بیان داشت: با توجه به اعلام قبلی وی مبنی بر اختلاف و تهدید توسط خانمی دیگر طی روزهای گذشته، آن خانم برای اخذ اظهارات در اختیار پلیس قرار گرفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: پرونده به منظور روشن‌ شدن ابعاد دیگر و ارتباط خاطی با خانم تهدیدکننده در دست بررسی است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست ویژه

بازداشت شقایق خانه زرین و نگار ایقانی، شهروندان بهایی در شیراز

شقایق خانه زرین و نگار ایقانی، شهروندان بهائی ساکن شیراز،  یکشنبه ۵ تیر، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی

پست‌های پرطرفدار